Äntligen modern!

Ja, ingen hade väl trott att JAG skulle skapa en blogg.... Har länge funderat på att lägga upp en hemsida, men den tekniska sidan hos mig har satt upp stora hinder :) Men en blogg, det fixar jag!

Ja, tanken i denna blogg är iaf att ni som vill kan följa mina dagar med mina hundar, Shelby (greyhound) och Bella (australian shepherd) i fokus. Just nu ligger Shelbisen och sover i sängen medan Bella ligger och gnager på lakanet... Inte lätt att vara valp när matte bara sitter och tittar in i den fyrkantliga lådan på borden... :) Snart kommer min älskade mamma och ska hämta Shelby så hon får spendera helgen på landet när jag och Bella drar till den stora staden Stockholm. Vi ska ju äntligen påbörja instruktörsutbildningen på Hundens Hus och eftersom vi kommer att gå igenom valpträning under första sammankomsten var det passande att ta med den lilla besten ;) Även om det känns konstigt att inte Shelby ska med så glädjer sig min rygg enormt åt det. Jag har nämligen fått fruktansvärd värk sedan jag har burit Bella (ca. 8 kg) i en ryggsäck på magen under flera veckor nu... Kan hon inte bara växa upp nu!!!

Kommentarer
Postat av: Sven-Olof

Hej Karolina!
Äntligen får man vila upp sig då du och mamma åker till Stockholm. Du måste lova att köra försiktigt så att ni så småningom kommer hem helskinnade. Hälsa Göran, Eva och Bengt så mycket. Ja, det kan jag naturligtvis hälsa med mamma.
Se till att mamma inte köper med sig Ikea. Säg att du har fullt i bilen så hon inte köper en massa onödiga saker.
Pappa

2007-08-29 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0