Kiss

Hur går det egentligen med att klona människor? Har inte direkt hållt mig uppdaterad, men just nu skulle jag mer än gärna ställa upp som försökskanin! Det är nämligen inte lätt att vara ensam, bo i lägenhet med en valp som är väldigt kissnödig när hon vaknar! Igår snabbade jag mig upp, klädde på mig och bar sedan Bella. Problemet var dock att jag inte fick fram ena toffeln och var tvungen att sätta ner henne på golvet... och självklart ett hav av kiss bildas! Jaja, tänkte jag, imorgon ska jag va lite bättre planerad, så jag ställer fram skorna så att jag inte behöver leta dem på morron... men det hjälpte inte oss så speciellt mycket i morse. För då hann jag nämligen knappt dra på mig shortsen innan jag fick havsutsikt i sovrummet! Tips sökes verkligen omgående! Hur i hela friden bär ni som är ensamma, lägenhetsboende med valp åt? Dessutom är det ju inte så att jag själv tycker att det är jättekul att hålla mig på morgonen, men det passar inte riktigt in i det pressade tidsschemat så det får helt enkelt vänta.

Kommentarer
Postat av: Eva

Tyvärr finns det nog inga andra tips än HÅLL UT!!!!

2007-08-25 @ 13:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0