Mot Stockholm

Ja, nu börjar snart däcken rulla mot huvudstaden! Sara valde att haka på, vilket självfallet gör resan väldigt mycket roligare! Shelby är nu hos mamsen och papsen och ligger förmodligen å vräker ut sig i sängen =) Känns väldigt konstigt när hon inte är hemma. Bella är i full gång och jag är inte alls orolig över resan med henne. Denna dam är verkligen helt fantastisk! Hon anpassar sig till nya situationer och händelser direkt. Hoppas nu bara att hon känner igen husse =) Det lär ju märkas ganska tydligt eftersom hon inte direkt brukar flyga in i armarna hos främmande (för henne iaf) människor... Men hon känner nog igen honom.

Lite spänd inför kursstarten imorgon, fast mest nervös är jag nog för att jag ska köra bil i Stockholm... Lite spookie. Är inte direkt van med stressen i trafiken... här i norrland kör vi så försiktigt så... ;) Ja, det lär väl ordna sig.. har ju inte direkt svårt att prata för mig så på nåt sätt lär jag väl finna min väg. Jag får väl återkomma efter helgen med lite snaskiga nyheter om den. Nu är det nog dax att jag börjar göra mig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0