Underbar höstpromenad

Två inlägg på en och samma dag... inte illa! Kunde inte låta bli att lägga in bilderna från promenaderna idag. Åkte ut till Holmsund & gick först med Shelby och sen med Bella. Dom var båda på ett strålande humör & tyckte nog att det var den bästa idé som matte hade haft på hela dagen!

Först några bilder från min & Shelbys promenad:

Shelby har spanat in något.
image44

Sa du nåt matte? Lugn, jag kommer!
image45

Grymt snygg & ståtlig brud på spaning
image46

Matte! Kolla vad jag har hittat! En fegis till ekorre.
image47

Jasså din lilla fegis, ska du sitta där hela dagen?
image48

En snygging på bryggan
image49

Åh, matte! Där är du ju
image51

Titta vad fint jag kan sitta! Får jag röra på mig snart??
image52

Sen var det dags för Bella att göra entré i skogen. Gissa om det var någon som tyckte det var urkul. När det dessutom fanns vatten vid stigen vi gick på var det förmodligen veckans höjdpunkt för Bella

Vänta nu, har Shelby redan varit här?
image53

Kolla, kolla, kolla matte vad jag hitta! Världens största vattenskål!
image54

Visst tycker du om mig matte? Jag är ju ganska söt (fast jag är blöt)?
image55

Undra om dom här går att äta?
image56

Ja, dagens promenader förgyllde verkligen min dag! Hundarna är verkligen källan till både skratt & glädje och de bjuder på det hela tiden! Älskar er verkligen för att ni ständigt förgyller mina dagar!







Kommentarer
Postat av: Eva

Fantastiskt fina bilder på fina hundar och fina kommentarer av matte.

Kram Eva

2007-10-11 @ 16:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0