En skogstur

Ja, en dag i sogen är ju inte helt fel. Framförallt inte när höstens alla färger fullkomligen sprakar i skogen och jag till råga på allt fick trevligt följeslag. Sandra har nu fått hem sin efterlängtade lilla riesen och ville hänga på, bärandes på en liten 8 veckors valp (han ska förresten heta Ipo :)). Det är lite lustigt att någon som har sett så liten ut hela tiden helt plötsligt ser så stor ut. Bella är ju vår lilla, lilla puppy, men i förhållande till lilla Ipo ser hon ju jättestor ut!

Ja, detta var verkligen dagen jag behövde idag, efter att ha haft världens sämsta dag igår. Av 30 dagar är 29 av dem alldeles fantastiska och jag älskar verkligen att ha mina två 4-benta vänner. Men så den resterande dagen kan det verkligen vara jätte jobbigt och jag önskade att jag kunde ta ut semester :) Men tack och lov går dessa dagar över och idag känner jag mig som extremt lyckligt lottad som får vara en del av mina hundars liv!

Lite bilder från skogen: (ber om ursäkt för kvalitén, kameran är inte vad den var...)

På miniprommis
image29

Matte, jag vill åt det här hållet
image32

Ipo får hälsa på de "stora" hundarna
image33

Matte!!! Jag tycker om dig!
image34

Vad gör ni då?
image35

Shelby i sin vanliga pose
image36

Man blir lätt trött när man är liten...
image38

Skitsnygga Bella!
image39

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Gud vilka gulliga vovvar! :)

2007-09-24 @ 16:11:53
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: Olivia

Haha!! Men gud sååå söööt han är, som en liten gubbe :)

2007-09-24 @ 16:22:37
Postat av: Göran

Hej älskling! vad trevligt att det är en bättre dag idag än igår å kul att ni kom ut i skogen med Ipo och sandra. Håller med Olivia, han ser ut som en liten gubbe ;).
Sen får du inte sätta Bellas halsband så hårt, hennes huvud har ju svullnat upp... :)
Puss

2007-09-24 @ 16:52:39
Postat av: Mamma

Hej älskade dotter!
Vad roligt det är att läsa din blogg. Lite ovanligt att få se en liten bebis på denna sida, men det var kul att få se Karros lilla bebis och han var jättesöt!
Sandra är ju alltid söt och vacker!! men vilken otroligt gullig och fin liten valp hon skaffat sig.
Bella ser ju inte inte som den lilla valpen nu.
Kör försiktigt imorgon och ta med många kramar till Göran och hälsa till Eva.
Många kramar Mamma

2007-09-25 @ 21:44:52
Postat av: Svärmor

Vilket namn svärmor, men det är ju vad jag är så...
Söta bilder på söta djur och bebisar.
Beundrar din energi med hundarna! Vet ju vilket slit det är. Bella växer med stormfart. Hoppas vi ses i helgen!
kram Eva

2007-09-26 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0