Jobb, jobb, jobb och ännu mera jobb!

Just nu håller jag verkligen på att drunkna här hemma... Slutprovet på Hundens Hus närmar sig (inte nu i helgen men nästa) och det är väldigt mycket som ska vara klart till dess. Tyvärr orkar inte riktigt min rygg med och jag känner mig smått invalid. Tack och lov kommer Sandra och Ipo på söndag så då blir det lite mer friluftsliv och förhoppningsvis massor med träning av hundarna!

Hundarna har inte fått mycket annat än promenader de senaste dagarna. Igår bevisade Shelby verkligen vilken ras hon tillhör =) Hon var helt galen på promenaden och när vi skulle vända och börja gå tillbaka till bilen så kommer båda hundarna som två lermonster! Bella var helt doppad i lera och Shelby var täckt från halsen till midjan ungefär... Det är då det är roligt att ha hund... eller!? Bella fick bada av sig det värst i sjön och Shelby fick hoppa direkt in i bilen. Sedan väntade duschen hemma! Det var verkligen inte riktigt så jag hade planerat.... men när går dagarna någonsin så som man hade planerat?

Det händer som sagt inte speciellt mycket roligt här hemma just nu, men förhoppningsvis blir det mycket roligare till veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0