Julledigt!

Jobbade på i massor idag på jobbet, duktig som jag är =) Så om inget absolut akut dyker upp så går jag på julledighet nu! JIPPIE!!!! Helt sjukt skönt att få vara ledig ända till den 7 januari! Nu hoppas jag bara på att få massor med julkänsla.

Tjejerna och jag firade med en långprommis när vi kom hem från jobbet. Det blev både vägar, stigar och skog utan stigar. Prommisen blev dock lite längre än planerat och vi hann inte ut ur skogen innan det blev mörkt... Men tjejerna var duktiga och höll sig i närheten så det gick alldeles super att ha dem lösa ändå. Annars är det lite halvläskigt att ha hundarna lösa i skogen i mörkret. De var båda på utmärkt humör (som alltid) och vi hade en jätte trevlig dag. Väl hemma blev det en lång stund av torkande av tassar och för Bella även resterande delar på kroppen. Varför kan vi inte bara få snö så jag slipper detta eviga torkande av henne så fort hon har vistats utanför dörren... Inte kul! Sedan blev det streching av Shelby och jag tycker att det gick mycket bättre än på länge. Hon är alltid så snäll som står alldeles blixtstilla och hon skulle aldrig få för sig att röra sig ens en millimeter. Duktiga lilla flicka! Tydligt är dock att hon är mycket stelare i höger bakben när det kommer till höftböjarna. Hon skyddar det benet mycket snabbare än något annat (eller snarare är det så att det är det enda som hon kan skydda ibland). Men idag gick det bra och jag fick strecha ganska långt.

Kort blogginlägg idag, men jag återkommer nog under helgen med lite mer matnyttigt. Ska försöka träna massor i helgen. Hoppas bara min kropp också vill det ;) Annars får jag försöka övertala den att den vill som mitt huvud!

God Jul så länge!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu fick jag bläddra tillbaka och se vad jag missat, och ja... vi får ta promenixen någon annan gång. Förslagsvis efter jul? Sen när er baby kommit blir det väl omöjligt att ses. ;)



God Jul till er allihop!!

2008-12-23 @ 12:40:05
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Marlene

Skönt med julledighet! Hoppas bäbisen är snäll med dig under ledigheten ;)

2008-12-27 @ 01:46:56
URL: http://www.nemafo.se
Postat av: Marlene

Jag sänder dig en utmärkelse se inlägg 28/12...

2008-12-28 @ 14:46:23
URL: http://www.nemafo.se
Postat av: Olivia

Ja, vi MÅSTE absolut ses.

Vi har saknat er :)

2008-12-28 @ 22:31:23
URL: http://www.nogg.se/novaliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0