Tänk om jag hade en liten liten apa...



Bella har fått en ny kompis! Apan Arne har flyttat in =) Sedan hon fick den igår har de varit omöjliga att sära på. Hon har burit runt på honom nästan konstant hela tiden. Söt är vad hon är den lilla guldklimpen!





Idag händer det inte mycket i våra liv pga av mattes huvudvärk som vägrar ge med sig... Istället bjuder jag på lite bilder från gårdagens badtur.


Det gäller att vara snabb om man vill komma först


Kom igen nu syrran, nu slaktar vi trädet!


Blöt Bella


Shelby nöjde sig med att doppa benen


En fin blåklocka hittade vi också...


... och ett träd med lustiga former.

Nu ska jag försöka vila bort min huvudvärk som har hängt med största delen av veckan... Är liiiiite less!

Ha det så gott så länge!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Men din stackare, va jobbigt och gå runt med huvudvärk så där länge, är det kanske nått med ryggen som spökar?

Snart kommer du :)



Kram, kram

2008-07-12 @ 15:34:33
URL: http://www.nogg.se/novaliten
Postat av: Marlene

Grattis i efterskott till er ettårsdag! :)

Aj - hoppas huvudet blir bättre!

2008-07-13 @ 19:43:17
URL: http://www.nemafo.se
Postat av: Anonym

Men j-vlar så bra bilder kameran tar.. Gillar verkligen den på blomman.. Man ser ju ALLT!!!!

2008-07-15 @ 21:41:54
Postat av: Sandra

OJ det var ju från jag.. he he... Glömmer ofta mitt namn.... eller så råkar jag blanda ihop det med nåns annans!!! :D OPS!

2008-07-15 @ 21:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0