Den som väntar på nåt gott...



... väntar oftast på tok för länge! Igår inhandlade jag äntligen min efterlängtade systemkamera! Känner mig som ett barn på julafton. Glädjen går knappt att beskriva. Hur jag har kunnat leva utan kamera så länge nu är helt ofattbart! Idag kommer jag därför att bjuda på lite bilder från dagen. Dock har jag en hel del att fila på vad gäller min fotografiska förmåga, men det lär nog komma med tiden...

Goda nyheter är även att Bellas tass är mycket bättre och hon stödjer bra på den! Det kan ha varit så att hon har blivit bränd av en humla eller så och att det är det som gör att det har ömmat. Men hon har ändå fått tagit det lugnt idag, men det känns jätteskönt att det går åt rätt håll.


Vårt lilla lejon


Shelby och bollen är bästa vänner


Bella är sugen på att leka med Shelby...



... men Shelby och Bollen leker så bra själva!


Men Bella fick låna bollen en liten stund i alla fall.


Så här fint väder har vi idag =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag vet vem jag ska anlita som fotograf på måndag! Kram från oss!

2008-06-03 @ 18:22:23
Postat av: Marion

Låter skoj =) Det bästa är ju att det är en ras som fixar att jobba med olika grejer på en och samma gång, så man behöver inte vara orolig att det blir för mycket. Mina planer är först och främt att lägga så mycket krut jag kan på Agility. Har satt igång henne ganska nyligen och hon är en dröm att jobba med. Initiativtagande och framåtsökande, precis som jag vill ha henne. Vi går även på Rally lydnad, och de tycker hon klart är skoj, så det kommer vi fortsätta med, sen får jag se om det leder så långt som till tävling. Det är nämligen inte så lätt att hitta tävlingar i sverige, utan då blir det Danmark som jag har förstått det, och det kan ju va lite jobbigt i längden. Jag hade hemskt gärna velat gå en Freestyle-kurs, men jag har inte hittat någon här nere vid som lär ut, så det ser svårt ut nu. Har du träffat Monica och ligan på senaste? Vad jag förstod på Monica så bodde du i Stockholm numera?

2008-06-03 @ 23:12:59
URL: http://marion1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0