Helena & grabbarna på besök



Idag har Helena och hennes 2 goldengrabbar, Zambo & Malte, varit på besök. Självklart luftade jag kameran lite när hela högen lekte här nere på ängarna. Badgalna hundar vistades vid dammen och självklart slutade detta med mycket skitiga och illaluktande hundar =)


En ren Malte innan badet i äckeldammen.


En mindre ren Malte på språng


Mamma, kolla vad jag kan sladda!


Zambo besitter även han konsten att både bli skitig & springa


Riktigt fort kan han springa också =)


Även brudarna kan springa fort, men det visste ni nog redan =)


Tjejerna försöker valla in Zambo. Obs att Zambo liknar en chow chow i ansiktet ;)



Fina killen Malte


Shelby tar sikte på Zambo


Min mamma har lärt mig att man måste torka sig när man är blöt...


... från topp...


... till tå.


Malte vann tävlingen "fulaste grimas"


Shelby lekte titt-ut i gräset


Men ställde snabbt om siktet på jakt av lite Bella =)


Även Malte tyckte om titt-ut-leken


Zambo ägnade sig åt prinsessleken... =)


Tjusig, visst!?


Även Bella kan konsten att skita ner sig =) Som ytterligare information kan jag meddela att hon inte luktar speciellt gott nu...


Så här fina grabbar fick Helena med sig hem. Nån som vill ha dem? Observera den fina kontrasten på Malte!

Tack så mycket för en trevlig dag med er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tjusiga grabbar :) och tjejer förstås.. Väntar på att du ska langa över bilderna till mig! Tack för en trevlig dag!

2008-06-18 @ 18:53:53
Postat av: Olivia

Va trevligt ni verkar haft och vilka fina hundar hon har, he utan all lera då förståss :) Ingen verkar dock slå lilla Bella, kan tänka mig att det tog tid att få henne ren och fin igen...



Kram från oss!

2008-06-18 @ 21:22:54
URL: http://www.nogg.se/novaliten
Postat av: Olivia

Desamma du :)



Ringer efter helgen.



Kram

2008-06-19 @ 10:24:08
URL: http://www.nogg.se/novaliten
Postat av: Marlene

Vilka härliga bilder!

Jag har varit skonad från illaluktande hund tills idag, urk!

Trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 00:10:03
URL: http://www.nemafo.se
Postat av: Olivia

Karro!! I miss you, träningen står still just nu :)

2008-06-24 @ 10:20:43
URL: http://www.nogg.se/novaliten
Postat av: Olivia

Men gu va kul, då måste vi ses. Åker iväg med Patric söderut men kommer tillbaka den 20/7 så det blir ju perfekt :)



Kram

2008-06-24 @ 13:59:58
URL: http://www.nogg.se/novaliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0