Mycket som händer

Ja, den senaste tiden har minst sagt varit lite hektisk. Kontakta mäklare, visningar, skriva kontrakt, jobba, sköta hundarna, varit sjuk, börja packa och börja gruva för flyttstädningen... Det händer en hel del just nu, vilket bidrar till att jag inte har speciellt mycket ork kvar ibland. Hundarna och jag har tagit vad man skulle kunna kalla för ett träningsuppehåll. Visst, det är inte så att vi inte tränar överhuvudtaget, men det är heller inte så intensivt som det brukar vara. Mest pysslar vi med shaping, vilket faktiskt är superkul! Bella blir fortfarande lätt stressad över att jag ändrat reglerna en hel del, men jag tycker mig ändå se klara förbättringar. Helt säkert så kommer min ork och motivation att träna återkomma när vi har flyttat klart och jag har en stor gräsmatta utanför dörren. Helt klart blir det mycket enklare att träna för en lat och bekväm människa som jag =).

Hittade den här filmen på nätet. Ganska söt faktiskt (om man bortser från den tillhörande musiken...). Dock börjar filmen om efter halva tiden... vet inte varför men så var det iaf. Bjuder på den idag



Kommentarer
Postat av: Sandra ipo å roffe

Oj såå sött.. Man blir ju alldeles till sig....

2008-10-07 @ 22:10:31
Postat av: Sandra ipo å roffe

Oj såå sött.. Man blir ju alldeles till sig....

2008-10-07 @ 22:11:32
Postat av: Olivia

Hej vännen!

Förstår att det är mycket för er nu, men tänk så bra ni kommer att få det ute i Stavsnäs :)

Håller med om att shaping är super och helt perfekt inomhusövning.



Kram

2008-10-08 @ 14:25:11
URL: http://www.nogg.se/novaliten
Postat av: Olivia

Hej du! Såg att du hade ringt igår. Vi fick besök igår av en man som skulle kika på vårt värmesystem, så jag hade fullt upp med att ta hand om 2 vilda hundar :)



Hoppas allt är bra med er.

Slår en pling ikv.



Kram, kram

2008-10-13 @ 10:50:18
URL: http://www.nogg.se/novaliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0