Aika är försvunnen


Bild lånad från Sigrids hemsida.

Sigrid skriver:

Aika försvann idag kl 18:45 i närheten av Postterminalen i Tomteboda, Solna, på gränsen till Stockholm. Vi var ute och gick när vi fick två lösa schäfrar på oss. Aika lyckades slita sig lös ur halsbandet och flydde i riktning mot Essingeleden/stan med hundarna efter sig. Schäfrarna kom tillbaks efter en stund men Aika har inte synts till sedan dess.


Snälla, har ni sett/hört något, kontakta mig på 08-345448 / 070-9642403

alternativt Björn 070-3249517


Sprid vidare

Aika är av rasen Australian Kelpie. Gå gärna in på länken till Sigrids hemsida för mer information.

Hoppas, hoppas, hoppas att Aika snart kommer hem!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Karro!

Vi har letat överallt, där vi kan komma på. Men staden är stor, och kelpieben är snabba. Jag som inte hittar i krokarna kring St:Eriksplan (där i närheten försvann hon, och där bor de = bra ställe att leta på) har svårt att ge råd, det är nog mer att kika och kolla på måfå. Hon försvann precis bakom Tomtebodaterminalen, så där har vi letat MYCKET! Jag är osäker på om jag kommer lyckas ge mig ut och leta imorgon... Men ska göra allt jag kan ändå. Vill du leta och kolla en sväng, så är Sigrid evigt tacksam, det vet jag (hon letar dag & natt, och livet för henne just nu är förmodligen lite som en enda stor dimma...). Sen att sprida till de flesta man känner, så att de hört talas om bortsprungen bruning, det är nog det bästa.



Kram!

2008-09-10 @ 23:08:05
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Lisa

Karro! Jag försökte ringa dig, på det numret du ringde ifrån idag, men jag antar att du redan gett dig ut då. För att försöka meddela att Aika var hittad, hoppas att du är hemma nu och inte letar fortfarande. Jag trodde jag hade ditt mobilnummer men hittar det inte?



Hoppas vi ses någon dag!



Kram

2008-09-11 @ 20:44:28
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Lisa

Vad bra! Jag kände lite ångest över att du kanske var ute och letade i tron om att hon fortfarande var borta. Skönt skönt att så inte var fallet!

2008-09-12 @ 11:40:42
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0