Helgen stundar

Bästa nyheten från gårdagen är ju helt klart att Sigrid fick tillbaka sin Aika! Jag var precis på väg ut för att leta då Göran berättade att han läst att hon var hemma igen. Snacka om goda nyheter!

Ytterligare en vecka har gått och det känns som om veckorna bara springer iväg och jag inte hinner med. Men skönt är det i alla fall med helg! Jag känner mig som om jag håller på att bli sjuk... har frossa från och till, är trött och allmänt slö... Men jag har inte tid att känna så! Imorgon ska jag ut på en dagstur på Islandshästar och då är det bara att bita ihop. Det ska bli jätte kul och det var väldigt länge sedan jag red. Dock sitter lite av min rädsla kvar efter en ridolycka jag var med om för flera år sedan. Men förhoppningsvis får jag en lugn och trygg häst. Ska försöka fota en del så att ni får beskåda underverken =)

Ha en skön helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja visst är det skönt att Aika är hemma igen!



Myran är en väluppfostrad snart 8årig steriliserad Kelpie tik som förhoppningsvis kommer hjälpa mig med att uppfostra slyngeln. Fokuz behöver en stabil hund att se upp till något som han olyckligtvis inte haft under sin uppväxt! Märker redan nu skillnad och tror att det här kommer gå jätte bra!

2008-09-12 @ 19:03:51
URL: http://www.nemafo.se
Postat av: Helena

Ha så himla kul när ni ska rida! Är lite avis....:)



Hoppas du hinner svänga förbi farsta på söndag vore skoj! va ute och spårade nu på eftermiddagen.. varför gör man inte det oftare ??så himla kul!



Kram banan från hela ligan på vår lilla ö

2008-09-12 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0