Lyckligt lottad!

Det är inte alltid jag inser hur lyckligt lottad jag faktiskt är. Men idag slog det mig verkligen. Mina tjejer är finast i världen!!!







Inte för att det har hänt något speciellt idag, men jag blir verkligen såååå glad av dem. Hur jag skulle klara mig utan dem vill jag inte ens veta och om en endaste önskning i mitt liv skulle gå i uppfyllelse skulle den önskningen vara att de alltid skulle finnas vid min sida!

De gör mig glad när jag är ledsen.
De håller mig sällskap när jag är sjuk.
De får mig att leka fast jag enligt många har passerat åldern för lek.
De får mig att ständigt utvecklas.
De har försett mig med ett enormt tålamod.
De är alltid glada när vi ses.
De ger sååå otroligt mycket och kräver faktiskt inte mycket tillbaka.
De är mina hundar och jag älskar dem fantastiskt mycket!

Det finns inte ord för hur mycket tjejerna betyder för mig, men jag uppmanar er alla att faktiskt stanna upp ibland och bara titta på dem och komma ihåg hur otroligt mycket de betyder.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du har så rätt i det du skriver, dessa varelser ger tillbaka så otroligt mycket tillbaka och har lärt en ett och annat om tålamod :)

Behövde verkligen läsa detta idag då jag känner att det är en sån där mindre bra dag som tär på tålamodet för Matte Olivia :)

2008-09-17 @ 14:14:30
URL: http://www.nogg.se/novaliten
Postat av: Lisa

Jag gillar att läsa om hur folk gillar sina hundar, vilken tur att Shelby och Bellan har dig!



Ibland kommer jag också till det där uppvaknandet, och som du beskriver så behöver det inte ha hänt något speciellt alls. Man är helt enkelt bara så glad över att man har det man har, och önskar att det kunde vara evigt!



Kram

2008-09-17 @ 22:56:41
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: sandra

Ja, du har så rätt... Men man blir oxå JÄTTE glad av såå bra vänner som du med!!! Nu sitter jag här i tårar än en gång över allt fint du skriver. Har läst igenom din blogg igen. Blir så blandat... Ena stunden AS garvar så jag knappt får luft å stör alla i min omgivning med mitt sky höga skratt, som skulle kunna spräcka trummhinnor!Dom vill ha förklaringar.. Men det är inte så lätt alla gånger, å allra minst när man inte kan prata för att skrattet inte går att stoppa!Å andra stunden grinar jag floder!! huvva... Du kan verkligen konsten att förmedla känslor, min älskade Karro.. Saknar å tänker på dig.

2008-09-18 @ 00:35:00
Postat av: Marlene

Vad glad jag blev av att läsa din blogg idag! Konstigt ibland hur man kan vakna upp av ingen som helst egentlig orsak och känna så mycket på en och samma gång! Bella & Shelby tycker nog som du om deras matte tror jag =)

2008-09-18 @ 00:48:17
URL: http://www.nemafo.se
Postat av: Lisa

Jag ska nog inte påstå att det är här i krokarna, MH´t. ;) Norrköping i November typ!

2008-09-18 @ 11:39:45
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Lisa

Jag tycker också att resultatet ska bli spännande... ;)



Har Bella gjort sitt MH? Mitt minne är så kort men bra ibland..

2008-09-19 @ 00:17:33
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0