Spännande helg väntar

Efter en vecka med dålig motivation, till största del träningsuppehåll och en känsla av att snart bli sjuk ska det bli riktigt kul att få gå kurs i helgen. För helgen som jag har väntat på länge nu är äntligen här... Jag ska äntligen få gå kurs för Fanny Gott & Thomas Stokke! Tyvärr fick Helena, som också skulle gå, förhinder och jag får åka själv. Men jag är ganska säker på att jag inte kommer att bli besviken. Jag lovar att jag ska rapportera så mycket jag orkar om helgens nya insikter (som jag är säker på att jag kommer att få).

Annars har det inte hänt mycket på sista tiden. Jag har varit väldigt lat, har inte tränat specielt mycket utan har istället spenderat en hel del tid med att ha dåligt samvete över min lathet. Men förhoppningsvis ska det bli ändring nu. Jag börjar må bättre och kanske blir jag inte sjuk... Både Bella och Shelby löper, vilket gör att skogspromenaderna mer har blivit koppelpromenader, något som inte är varken min eller deras favorit. Bella har löpt klart vilken dag som helst, medan Shelby vilken dag som helst går in i höglöpet. På Bella märks det inte alls att hon löper. Hon är samma glada, entusiastiska tjej med samma framåtanda som vanligt. Shelby har lite humörsvängar, men jag tycker ändå att hon är väldigt glad trots löpet. Hoppas bara att det håller i sig och att hon inte går ner sig under skendräktigheten. Men jag tycker mig ändå se stor skillnad i hennes humör sedan lilla Bella flyttade in. Till det bättre!

Nu ska middag intas och jag ska packa i ordning allt inför morgondagen. Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jo, jag vet ju hur det brukar vara, man vill hinna med så mycket och träffa så många men tiden räcker oftast inte till. Men jag blir mer än nöjd om vi hinner ses på fredagen över lite sök lr lydnadsträning. Ska bli så roligt å höra hur ni haft det i helgen, tror att det kommer att bli super och jag är sååå avundsjuk :)

Ring och skvallra om allt sen :)



Kram!

2008-09-19 @ 22:07:03
URL: http://www.nogg.se/novaliten
Postat av: Marlene

Åååh hoppas ni haft en lärorik och skojig helg! Uppdatera!!!

2008-09-22 @ 00:12:36
URL: http://www.nemafo.se
Postat av: Lisa

När kommer rapporten? ;)

2008-09-23 @ 10:06:08
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Vendela&Dagny

Det var jättekul att träffas i helgen! Ni kommer att gå långt! Kämpa på!

2008-09-23 @ 13:14:08
URL: http://fyrbent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0