Sol



Ledsen att det har varit så fattigt på blogg-fronten den senaste tiden. Det har varit rätt mycket på sistone och humöret för bloggande har inte direkt legat på topp. Idag fick jag dock ny energi när solen tittade fram. Fantastiskt hur mycket lite sol kan göra för själen! Jag och tjejerna tog en härlig promenad efter jobbet och isen är verkligen super fin just nu. Bjuder på lite bilder från dagen:


Matte ropar, bäst att komma!


Shelby ska självklart inte vara sämre...




Shelby visar sig från sin allra bästa sida =)


... en helt vanlig syn


Spinga - det är nåt som mina tjejer är duktiga på!


Men en av dem kan också leka surrikat


Bella är inte så långt efter... men å andra sidan springer knappast Shelby på max heller...


Är man törstig får man försöka äta sig igenom isen...


LIte doftande i skogen hann vi också med


Bella älskar att hoppa på stenar


Va, vaddå, jag!?!?! Söt liten Bella


Typiskt Shelby, ett öra ner och ett upp =)




En hög med pinnar är som att gå på kalas för tjejerna


"Titta matte! En jätte fin pinne har jag hittat!"


Vackra, älskade Bella


Full fart...


Bromsa!!!


Observera tungan runt pinnen =) Rätt kul!


Shelby är så nöjd över sitt fynd!


"TItta vad duktig jag är matte! Tror att du brukar kalla det för självbehärskning"






Shelby smyger på Bella med tungan ute.


Det är sååå typiskt Shelby att smyga som en katt


Att gapa är också något som tjejerna är duktiga på!


Shelby slickar isen i jakt på vatten

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tjusiga bilder på tjusiga tjejer :)

2009-02-03 @ 19:09:21
URL: http://www.nogg.se/novaliten
Postat av: Lisa

Härliga bilder på härliga tjejer!

2009-02-04 @ 14:42:46
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Olivia

Du är utmanad, kika in på min blogg :)

2009-02-05 @ 19:04:14
Postat av: Monica

Oh... vad vackra bilder på hundarna. Att jag tycker att bilderna på Bella är extra ordinärt fina kanske inte kommer som en överraskning. Jisses så elegant hon är. Och vilket härligt uttryck!!

ler stolt



Hoppas att du mår bra och att bebisen inte trillskas med dig. Lika bra att fostra den redan i magen. skratt



Många kramar till Er alla både 2- & 4-beningar.

/MONICA



2009-02-10 @ 14:37:38
URL: http://www.molargarden.se
Postat av: Marlene

Vilka vackra tjejer du har!

2009-02-11 @ 21:10:34
URL: http://mafomy.wordpress.com/
Postat av: Sandra å ipo

Mina extra favoriter.

Helt underbara bilder. Tur man får se dom så här, nu när man träffar dom så sällan..

Kort på magen kanske.. ;)

2009-02-16 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0